The Order: 1886 – win or fail?

The Order: 1886

Luna asta apare ceva mai deosebit: jocul The Order: 1886, exclusiv pentru PS4.

De ce e asa deosebit? Ei bine, datorita graficii.

Cu totii stim (sau putem afla foarte usor) ca PS4 poate sa reproduca pe ecran niste lucruri destul de frumoase, insa nu la fel de frumoase ca pe un PC performant. Cu toate astea studioul Ready at Down impreuna cu Sony a dezvoltat acest joc in exclusivitate pentru consola PS4, declarand ca ceea ce vom vedea ne va face creierele si ochii sa explodeze intr-o mare de artificii si curcubeie roz 🙂 .

Si in mare parte, e posibil sa aiba dreptate. Check the video bellow:

 

Cu toate astea, oare doar fiindca arata frumos, putem considera ca The Order: 1886 va fi si un “game-changer”?

Dupa parerea mea, raspunsul este momentan incert. Si in plus, sunt cateva lucruri care ma fac sa fiu retinut in declaratii prea optimiste despre acest joc. Iata de ce:

  • Grafica mai buna pe PS4 inseamna ca lucrurile se vor incinge destul de tare in consola. Asta inseamna mai mult zgomot, mai multa caldura disipata si, evident, framerate issues. Nu sunt convins ca PS4 e suficient de puternic incat sa ruleze jocul asta la o rezolutie Full HD cu macar 30 fps. Sa nu mai vorbim de 60 fps. Cred ca PS4 se va chinui sa ajunga la un 20-24 fps in zonele mai “aglomerate ale jocului” si la un 25-28 unde efectele sunt mai putine. Si toate astea la 900p.
  • Nu am vazut nimic spectaculos in gameplay-ul prezentat pana acum. Mult pac pac, multe efecte, un corridor-shooter la fel ca oricare altul. Bine, poate putin mai frumos. Insa ca idee: un joc frumos il joci o singura data. Un joc cu gameplay bun, il joci de mai multe ori fiindca te determina sa revii.
  • Povestea, desi interesanta (niste oameni aproape “nemuritori”, niste varcolaci, masinarii suspecte si arme excentrice), nu m-a impresionat pana la lacrimi si, de fapt, pare chiar destul de generica pana acum. Aerul “victorian” si steam-punk ii da totusi niste sanse bune de izbanda.
  • Tranzitia nestingherita dintre cutscene-uri, gameplay si quick-time events ma face sa ma gandesc cata libertate vei avea de fapt in acest joc? Vei putea controla tu personajul in 99% din timp, sau se misca el de unul singur cat timp tu stai si te uiti minunant la frumusetea de pe ecran?

Asadar, pana la data lansarii pe 20 Februarie 2015, nu pot sa fiu decat temperat. Mi-ar placea sa ma fi inselat in “grijile” de mai sus si jocul sa fie excelent. Dar, ‘om trai si ‘om vedea.

Pentru cei care sunt deja convinsi ca isi vor cumpara acest joc, puteti precomanda jocul de la Altex.ro dand click pe acest link.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *